امیرحسین مهردوست

هوش مصنوعی

برنامه نویس وب و موبایل

مدیریت کسب و کار MBA | DBA

بلاگر حوضه دیجیتال مارکتینگ

دیتا ساینتیست

نویسنده

مدیر پروژه دیجیتال

دیجیتال مارکتر

استراتژیست تولید محتوا

مدیریت مارکتینگ

مدیر تبلیغات

0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

امیرحسین مهردوست

هوش مصنوعی

برنامه نویس وب و موبایل

مدیریت کسب و کار MBA | DBA

بلاگر حوضه دیجیتال مارکتینگ

دیتا ساینتیست

نویسنده

مدیر پروژه دیجیتال

دیجیتال مارکتر

استراتژیست تولید محتوا

مدیریت مارکتینگ

مدیر تبلیغات

نوشته های بلاگ

هوش مصنوعی در مدیریت کسب‌ و کار + کاربرد

هوش مصنوعی در مدیریت کسب‌ و کار +  کاربرد

هوش مصنوعی در مدیریت کسب‌ و کار + کاربرد

هوش مصنوعی در مدیریت کسب‌ و کار : “چطور از هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار استفاده کنیم؟” موضوع این مقاله از وبلاگ رئال ربات «پلتفرم مدیریت هوشمند کسب و کار» می باشد.
در این مطلب به مزایا و کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار می پردازیم. با ما همراه باشید.

کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت کسب‌ و کار

در حال مشاهده منسوخ شدن تعداد زیادی از روش های مدیریتی کسب و کار سنتی در ادارات و سازمان های دولتی ، خصوصی و نیمه خصوصی هستیم. در عصر حاضر به ندرت می توان از برنامه‌های کاربردی بر پایه تکنولوژی هوش مصنوعی، اپلیکیشن و انواع سایت هوش مصنوعی به سادگی گذر کرد.

از ai در  کسب درآمد بین‌المللی ، درآمدزایی اینترنتی از طریق تجارت الکترونیک، معاملات ملکی هوشمند و صرافی آنلاین برای معاملات ارزی هوشمند و… نیز می‌توان استفاده نمود.

مزایای هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار

در کل یک سازمان از بخش مدیریتی مجزا همچون منابع انسانی، روابط عمومی، امور مالی، امور اجرایی، بازاریابی و فروش، پشتیبانی و خدمات پس از فروش و… تشکیل می یابد. هوش مصنوعی در کلیه بخش‌های مدیریت کسب و کار مزایا و سود زیادی برای اعضا هیئت مدیره و کارکنان ادارات و شرکت ها خواهد داشت.

  • بهبود کارایی یا پرفورمنس
  • افزایش سرعت و کاهش زمان پرتی روزانه کارکنان
  • ساده‌ سازی فرآیندها
  • بهینه‌ سازی عملیات ها
  • صرفه جویی در انرژی و زمان پرسنل و مدیران

مزایای استفاده از هوش مصنوعی در کسب و کارها

کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت ارتباط با مشتری

خدمات مشتریان پادشاه کسب و کار است و با مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از هوش مصنوعی این پادشاه را می توان به شیوه شایسته و در خور شأنی تاج گذاری نمود. ارتباط با مشتری از لحظه پرزنت و فروش شروع شده و تا انتهای مسیر پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش ادامه دارد.

CRM پادشاه کسب و کار است! 

هوش مصنوعی در مدیریت فرایندهایی همچون پشتیبانی از مشتریان، خدمات و تجربه مشتری نیز نقش مهمی ایفا می کند. یکی از شاخه های مدیریت یک کسب و کار بخش فروش، مارکتینگ و تبلیغات و بازاریابی دیجیتال است.

برای مثال در بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ از انواع ابزارهای هوش مصنوعی می‌توان جهت پرزنت و ارائه پروژه، سخنرانی در جلسه مزاکرات و محیط کار بهره برد.
با این کار در رتبه بندی کسب و کار نسبت به رقبای خود، بهینه و سریع‌تر عمل خواهید کرد. از این جهت تمام امورات یک ارگان بهتر است در ابزار مدیریت هوشمند و دقیق ثبت و ضبط گردد.

کسب و کاری چابک‌تر با هوش مصنوعی

راهکارهای مدیریت منابع انسانی با هوش مصنوعی می‌توانند به شرکت‌ها کمک کنند تا با جذب و حفظ استعدادهای برتر، در رقابت با دیگر شرکت‌ها باقی بمانند. این عامل در نهایت به رشد، پیشرفت و موفقیت کسب ‌و کارهای در حال تکامل عصر کنونی منتهی می‌گردد.

پرسنل، نیروی دورکاری و اعضای شرکتتان را آموزش دهید. سیستم خود را به ابزارهای هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار  مجهز سازید و برنده میدان شوید.


رئال ربات مدیر هوشمند کسب‌ و کار

رئال ربات جهت استفاده از هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار تدابیری اندیشیده است. برنامه نویسی توسعه و انتشار پلتفرم هوش مصنوعی، برگزاری رویداد سمینار هوش مصنوعی در تبریز و… در این مسیر کمک کرد تا به اهداف و دستاوردهای مهمی برسیم. در سمینار یک خرداد 1402 همزمان با سالروز تو از محصول جدید خود یعنی هوش مصنوعی فیبوناچی رونمایی کردیم.

سخن پایانی

رسالت ما در رئال ربات هوشمندسازی کسب و کار و مدیریت دیجیتال بخش های مختلف از جمله تبلیغات، بازاریابی، پشتیبانی مشتریان، حسابداری و… است. سالهاست در پلتفرم جامع دیجیتال مارکتینگ شمالغرب به هوشمندسازی و سرعت بخشی پروسه اتوماسیون اداری و مدیریت سازمان‌ها، مدارس، مؤسسات، شرکت‌ها و به ویژه کسب و کارهای استاراپی کمک نموده ایم.

جهت دریافت مشاوره کسب و کار در تبریز با پشتیبانی سایت ما در تماس باشید.

برچسب ها:
درج دیدگاه
fa_IRIR