امیرحسین مهردوست

هوش مصنوعی

برنامه نویس وب و موبایل

مدیریت کسب و کار MBA | DBA

بلاگر حوضه دیجیتال مارکتینگ

دیتا ساینتیست

نویسنده

مدیر پروژه دیجیتال

دیجیتال مارکتر

استراتژیست تولید محتوا

مدیریت مارکتینگ

مدیر تبلیغات

0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

امیرحسین مهردوست

هوش مصنوعی

برنامه نویس وب و موبایل

مدیریت کسب و کار MBA | DBA

بلاگر حوضه دیجیتال مارکتینگ

دیتا ساینتیست

نویسنده

مدیر پروژه دیجیتال

دیجیتال مارکتر

استراتژیست تولید محتوا

مدیریت مارکتینگ

مدیر تبلیغات

نوشته های بلاگ

سئو در تبریز | خدمات و آموزش 0 تا 100

آگوست 24, 2022 سئو و بهینه سازی
سئو در تبریز | خدمات و آموزش 0 تا 100

سئو در تبریز شامل انجام یک سری عملیات به منظور افزایش رتبه، جایگاه، امتیاز و اعتبار سایت فروشگاهی، خدماتی، آموزشی، دانلودی، شرکتی و… در کل مناطق جهان با استفاده از تکنیک های مختلف و استراتژی سئو در تبریز صورت می گیرد. بسیاری از کارفرمایان پروژه های سئو سایت در تبریز به دنبال دریافت نتیجه مثبت در کوتاه ترین زمان ممکن هستند . این در حالی است که سئو فرآیندی فوق العاده زمان بر است. از طرفی نمی توان ضمانت قطعی برای دریافت بهترین رتبه و جایگاه کلمات کلیدی کسب و کارها در گوگل و سایر موتورهای جستجو به مشتری متقاضی خدمات سئو ارائه داد. در ادامه با رئال ربات همراه باشید تا بسیاری از سؤالات متداول حوزه سئو سایت را پاسخ داده و روش های آنالیز و تکمیل مراحل سئو را بررسی کنیم.

سئو در تبریز | سئوکار حرفه ای

مراحل اجرای خدمات سئو در تبریز

مشاوره تخصصی سئو در تبریز  :

قبل از اقدام به انجام سئوی وب سایت ها باید در خصوص نحوه ارائه انواع سرویس های تخصصی سئو شامل تدوین استراتژی و برنامه ریزی، انجام سئو سایت حرفه ای، رسیدن به صفحه اول گوگل و مواردی از این دست اطلاعات کلی به کارفرمای پروژه داده شود. متخصصین سئو در کل به یک بانک داده اعم از رقبا، بک لینک و رپورتاژ های سایت رقبا، کلمات کلیدی و بازار هدف در این راستا نیاز دارند.

سئو خارجی :

برای استارت سئو وب سایت ابتدا بایستی تعداد و کیفیت بک لینک های آن دقیقا شناسایی گردد. در نتیجه این بررسی‌ها، لینک‌های اسپم و بی کیفیت توسط کارشناس سئو شناسایی می شود. همچنین وضعیت توزیع انکرتکست‌ها در محتواهای سایت اعم از وبلاگ، صفحات فرود و … تجزیه و تحلیل می شود و معیار کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار آنلاین به دست می‌آید. پس از جمع‌بندی کلیه ی آنالیزها، برای لینک سازی در وب‌سایت های معتبر و مشهور خارجی یا داخلی اقدام می کنند. با رعایت لینک‌سازی اصولی، استاندارد و طبیعی دیگر جای هیچ نگرانی از بابت جریمه گوگل نیز نخواهد بود.

پیشنهاد رئال ربات: 3 گام برای تدوین استراتژی سئو

سئو داخلی یا (on-page seo) :

سئو داخلی سایت به دو بخش محتوایی و فنی یا تکنیکال دسته بندی می‌گردد. تیم رئال ربات از ابزارهای کاملا پیشرفته و حرفه‌ای جهت بررسی سئوی داخلی وب سایت شما استفاده می‌کند. شناخت وضعیت فعلی سئو سایت به گروه دیجیتال مارکتینگ در تبریز کمک خواهد کرد تا کارشناس هدف‌گذاری بسیار دقیقی داشته باشد. در سئو تکنیکال تلاش می‌شود تا کارشناسی جزئی تری بر روی سرعت بارگذاری صفحات سایت و حجم آنها صورت گیرد. همچنین متاتگ های ضروری و اختیاری، کدهای نوشته شده و المان های دیگر تکنیکال هم بررسی می‌گردد.

مقاله مرتبط: رنک مث بهتر است یا یواست؟

سئو محلی یا لوکال سئو در تبریز (Local SEO) :

افزایش میزان فروش محصول یا خدمات کسب و کارها در تجارت الکترونیک به شکل بومی و منطقه ای که با عنوان سئو محلی شناخته می شود شامل انواع فعالیت و اقدامات کاملاً هدفمند جهت رشد کسب‌ وکارها در جامعه آماری محدود و فروش و جذب مشتری های بومی برای کالا و خدمات از طریق راه اندازی کمپین های تبلیغاتی، بازاریابی و … می باشد.

کار بر روی سئو سایت در کلمات کلیدی چند سیلابی به همراه نام منطقه، شهر یا کشور خاص مربوط به حوزه سئو محلی هستند. فرضاً جایگاه و رتبه 1 گوگل در عبارت سالن زیبایی عروسکده یا آرایشگاه زنانه در شیراز یا باشگاه ورزشی در یزد و مواردی مشابه همگی از عملیات سئوی لوکال سایت از طریق استراتژی سئو، بازاریابی محتوا و سایر تکنیک ها مربوط به این زمینه فعالیت سئوکاران حرفه ای می شود. جهت دریافت مشاوره تلفنی رایگان با خطوط مجموعه و مشاورین ما در ارتباط باشید.

پیشنهاد رئال ربات: تبلیغات گوگل در تبریز

روش های پیاده سازی استراتژی سئو سایت

3 روش در انجام سئو بطور کلی وجود دارد:

سئو سفید.

سئو سیاه.

سئو خاکستری.

سئو سفید یا سئو کلاه سفید شامل مجموعه کارهای اصولی و قانونی سئو می باشد. اثر بخشی این روش در سئو سایت مدت زمان بیشتری نیاز دارد تا خودش را نشان دهد.

سئو سیاه، شامل تمامی کارهای غیرقانونی می باشد که در سئو سایت استفاده می شود. این روش در مدت زمان بسیار کوتاه، نتایج خوبی را نشان می دهد ولی به محض اینکه گوگل متوجه شود که فردی در حال استفاده کردن از تکنیک های سئو سیاه باشد، به شدت با او برخورد کرده و ممکن است سایت بطور کامل از نتایج گوگل حذف شود.

سئو خاکستری، تلفیقی از سئو سفید و سیاه می باشد. این روش بیشتر در حوضه های رقابتی سئو استفاده می شود. تمرکز این روش بیشتر بر روی چگونگه ساختن لینک های خارجی بوده است. برای مثال یکسری تکنیک ها در ارتباط با سئو سایت خاکستری موجود می باشد. یکی از آن ها طراحی مجدد سایت می باشد. البته این کار باید در بازه چند ساله انجام گیرد و روش خاصی برای انجام آن وجود دارد. با اینکار تمامی کدها تغییر می کنند و گوگل آن ها را به عنوان محتوا جدید شناسایی می کند. لازم به ذکر است که انجام اینکار نیازمند تخصص می باشد و کار هر کسی نمی باشد.

مطلب مرتبط: تفاوت سئو داخلی و خارجی ؟

لیست خدمات مرتبط :

گوگل و سایر موتورهای جستجو از الگوریتم های پیشرفته ای برای درک محتوای سایت ها و رتبه بندی مناسب صفحات در نتایج جستجو استفاده می کنند. ( با این حال ، این الگوریتم ها کامل نیستند. ) موتورهای جستجو هنوز برای درک محتوای سایت شما به کمک نیاز دارند.

خدمات سئو شامل مواردی هستند که معمولاً توسط شرکت ها یا افراد متخصص در زمینه سئو ارائه می شوند و به شما کمک می کنند تا در بهینه سازی سایت خود برای موتور جستجوی گوگل موفق شوید.

خدمات دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات آنلاین، تبلیغات گوگل ادز در تبریز ، ایمیل مارکتینگ، بک لینک ، خدمات و آموزش دیجیتال مارکتینگ در تبریز توسط تیم رئال ربات انجام می‌شود.

خدمات بازاریابی اینترنتی در تبریز

خدمات بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی برای ارتقاء برند و فروش بیشتر

طراحی اپلیکیشن

توسعه دهنده اپلیکیشن برای کسب و کارهایی که می خواهند دیده شوند.

خدمات طراحی سایت

طراحی سایت و بهینه سازی فنی سایت شما با تیم طراحی سایت در تبریز به صورت کاملا حرفه ای

سئو یک استراتژی است که توسط صاحبان وب سایت برای کسب رتبه های بهتر و دیده شدن در صفحه اول موتورهای جستجو و جذب ترافیک بازدید کننده بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. در بهینه سازی برای موتور جستجو قصد فریب موتور های جستجو را نداریم، بلکه این استراتژی به معنی استفاده از کد ها و قالب بندی های بهینه ای است که باعث می شود موتورهای جستجو وب سایت شما را آسان تر پیدا کنند.

اگر محتوای سایت شما بهینه سازی نشده باشد ، گوگل و سایر موتورهای جستجو نمی دانند چگونه آن را رتبه بندی کنند و وقتی سایر افراد مباحثی را که شما در وبسایت خود ارائه نمودید را جستجو میکنند، وب سایت شما در نتایج جستجو ظاهر نمی شود و در نتیجه از بازدیدکننده های مرتبط با سایت خود محروم خواهید ماند.

برای همه صاحبان مشاغل بسیار مهم است که گوگل وب سایت آنها را در رتبه های اول نشان دهد تا بتوانند ترافیک جستجوی خود را به حداکثر برسانند و در زمینه کاری خود موفق باشند.

سئو فروشگاهی

سئو فروشگاهی تفاوت چندانی با سایر انواع سئو ندارد و مواردی که در سئو سایت های دیگر صدق میکند، در وب سایت های فروشگاهی نیز باید رعایت گردد.

یکی از نکات مهم در موفقیت سئو فروشگاهی، نوشتن توضیحات کامل و واضح ، درج تصاویر زیبا و چشم نواز برای محصولات و اضافه نمودن مشخصات و بررسی های زیاد درباره محصول در جهت کمک به تصمیم گیری خریداران است.

این بدان معنی است که بازدید کنندگان سایت فروشگاهی شما اطلاعات کافی برای مقایسه محصولات شما با سایر رقبا را داشته باشند و برای انجام تحقیقات بیشتر نیازی به ترک سایت شما و جستجوی مجدد نداشته باشند.

لوکال سئو راهکار مشاغل محلی

سئوی محلی یکی از مهمترین انواع سئو برای مشاغلی است که محل مشخصی برای فعالیت دارند مانند دفاتر شرکت ها ، فروشگاه ها، رستوران ها که محل آنها بر روی نقشه مشخص است.

اینگونه کسب و کار ها معمولا به محیط اطراف خود سرویس می دهند و سئوی محلی به این مشاغل کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را در نتایج جستجو در محل اطراف خود ارتقا دهند.

برای انجام SEO محلی در گام اول مطمئن شوید در تمام صفحات وب سایت خود نام تجاری ، آدرس و اطلاعات تماس خود را دارید و سپس به سایر موارد مرتبط با سئو محلی اقدام نمایید.

طبق آمار حدود 45٪ از کل جستجوهای Google محلی است و 65٪ از مشتریان از موتورهای جستجوگر برای یافتن مشاغل محلی استفاده می کنند.

انواع عملیات سئو در تبریز

در حالت کلی ۳ مدل عملیات سئو سایت در تبریز داریم:

۱_ سئو کلاه سفید (White Hat Seo)

این نوع عملیات به معنای انجام کلیه مراحل بهینه‌سازی وب سایت برای موتور‌های جستجو بدون دور زدن قوانین و با در نظر داشتن قوائد و رعایت چارچوب الگوریتم‌های گوگل بدون کمترین خطاست.

۲_سئو کلاه خاکستری Gray Hat Seo

این مدل یک چیزی بین سئوی کلاه سفید و کلاه سیاه است. یعنی در بعضی شرایط با انجام تکنیک‌های کلاه سیاه به صورت جزئی و متعادل قوانین گوگل را دور ‌زده و در برخی مواقع نیز ۱۰۰% منطبق بر الگوریتم‌های موتور جست و جوی گوگل رفتار کنی.

۳_سئو کلاه سیاه (Black Hat Seo)

سئوی کلاه سیاه بسیار مخاطره‌آمیز است و در اصل برای وبسایت شما شدیداً مخرب محسوب می‌شود. پنالتی سایت توسط گوگل نتیجه انجام عملیات‌هایی است که به دور زدن گوگل معروف است.

سئو در تبریز | سئوکار حرفه ای

سئو در تبریز

سئو در تبریز از نامحدودترین حیطه های اطلاعاتی می باشد. سئو و بهینه سازی سایت یکی از موجبات اصلی در راستای کسب جایگاه گوگل می باشد. رعایت نکات سئو در حوزه پیشرفت سایت یک موضوعات اصلی برای سایت های اینترنتی می باشد. به موجب کسب جایگاه است که شما می توانید نام و نشان خود را به دیگر افراد نشان دهید.

سئو به زبان ساده

در نظر داشته باشید که فقط با طراحی یک سایت شما نمی توانید خودی در دنیای اینترنتی در بین میلیون ها سایت نشان دهید. برای این که سایت شما هم برای ارزیابی موتورهای جستجو آماده شود، لازم است تا از خدمات سئو در سایت خود بهرمند شوید. در اصل سئو از زیر شاخه های دیجیتال مارکتینگ می باشد که فعالان کسب و کارهای اینترنتی با این موضوع سروکار زیادی دارند. یک حقیقت وجود دارد که تابعیت از آن به نفع صاحب کار است. شما باید روی سئو ثرمایه گذاری کنید. تا زمانی که شما قدم مثبتی در این راستا نداشته باشید، حضور بی فایده ای را در دنیای اینترنتی خواهید داشت.

رئال ربات به عنوان یکی از فعالان موضوع سئو در تبریز است. تحقق پروژه های پربازده از جمله دست آوردهای این تیم می باشد.

افزایش سئو سایت شما با کمترین هزینه

مجموعه های زیادی در زمینه طراحی سایت فعالیت دارند و به دنباله این موضوع، مبحث سئو و بهینه سازی سایت را هم ارائه می دهند. واضح است کسب و کاری که می‌ خواهد در موتورهای جستجو وضعیت مطلوبی داشته باشد، باید نکات و ترفندهای بسیاری را رعایت کند. از جمله این موارد میتوان به صورت خلاصه به موارد زیر اشاره داشت:

  • تولید محتوا یکی از اساسی ترین نکات در افزایش سئو سایت می باشد.
  • پس تمرکز بر روی تولید دائمی محتوای اصیل و بدون کپی باشد.
  • از محتوای قدیمی غافل نشوید.
  • به روز کردن محتوای قدیمی بر اساس اطلاعات و نیازهای جدید.
  • ایجاد حس کاربرپسندی در خوانندگان و کاربران.
  • وسوسه کردن بازدیدکنندگان به منظور بررسی سایت شما در مدت بیشتر.

واضح است که تمامی این نکات شامل هزینه‌ و زمان هستند و بایستی در روز بخشی از وقت و منابع را به این نکات اختصاص دهید. با این حال شما می توانید این فرایندها را به شرکت های پشتیبانی سایت و سئو واگذار نمایید. ولی در نظر داشته باشید که این حیطه از حساس ترین موارد می باشد و بایستی افراد خبره پاسخگوی نیازهای سایت شما باشند.

سوالات متداول سئو سایت

چقدر هزینه کنیم که به رتبه یک گوگل برسیم؟

در واقع قیمت واحد را برای یک محصول واحد در نظر می گیرند. سئو خدماتی است که برای هر سایتی متفاوت است. در نتیحه نمی توان قیمت واحدی برای آن در نظر گرفت. کارشناسان حاضر در مجموعه سئو و دیجیتال مارکتینگ رئال ربات، ابتدا سایت شما را آنالیز می کنند. نقاط قوت و ضعف آن را مشخص می نمایند و بر اساس این آنالیز هزینه خدمات اعلام می شود.

چه تضمینی وجود دارد که به رتبه یک گوگل برسیم؟

همه ما همیشه دوست داریم در هر زمینه ای بهترین و جزء اولین ها باشیم. لینک یک گوگل می تواند بسیار جذاب باشد. در واقع تضمینی برای لینک یک گوگل وجود ندارد. اما با توجه به تخصص تیم سئو در تبریز ، اکثر پروژه ها با کلمه کلیدی مورد درخواستشان در لینک یک قرار گرفته اند.

چقدر زمان لازم هست تا به رتبه یک گوگل برسم؟

جواب این سوال بسته به کسب و کار، رقبا و نوع کلمه کلیدی که شما انتخاب می کنید متفاوت خواهد بود. در یک حوزه و براساس کلمه کلیدی شما شاید سه ماه زمان لازم باشد و در پروژه دیگر 9 ماه. برای پاسخ به این سوال پیشنهاد می شود با کارشناسان سئو در تبریز (رئال ربات) با شماره 09148745374 تماس حاصل بفرمایید.

قیمت سئو سایت چگونه محاسبه می شود؟

برای تعیین قیمت یک پروژه سئو باید سایت شما آنالیز شود. در مرحله بعدی تصمیم گیری شود که پروژه سئو سایت شما به چه مواردی نیاز دارد. چه کلماتی مد نظر شماست و دوست دارید در چه جایگاهی از گوگل قرار بگیرید. برای اطلاع دقیق از قیمت و خدمات سئو در تبریز با متخصصین ما تماس حاصل بفرمایید.

سئو در تبریز | سئوکار حرفه ای
سئو در تبریز | سئوکار حرفه ای

پل ارتباطی مشاوره سئو در تبریز با امیرحسین مهردوست مدیر آژانس دیجیتال مارکتینگ رئال ربات:

برچسب ها:
درج دیدگاه
fa_IRIR